We help the world growing since 2013

Perchè ci sò bolle in a pruduzzione di prudutti di schiuma di pelle integrale di poliuretano?

In u prucessu di pruduzzioni diSchiuma di pelle integrale PU, Ci sò parechji prublemi cum'è: pinholes, bolle d'aria, cicatrici secche, menu materiale, superficia irregolare, frattura povera, differenza di culore, duru, duru, agente di liberazione è pittura ùn sò micca spruzzati bè, etc. L'occurrence di u fenomenu, andemu parlà di u prublema è a generazione di bolle oghje.

O1CN01EHcmPU1Bs2gntVYSL_!!0-0-cib

1. Muffa: Quandu a temperatura di u muffa ùn hè micca abbastanza altu, ùn ghjunghje micca à a temperatura necessaria per a produzzione di u produttu.Apertura u moldu à una velocità di produzzione normale, è ponu accade bolle.In realità, ci sò trè materiali diffirenti: muffa d'acciaio, muffa d'aluminiu è muffa di resina.I stampi, i muffa di rame è i muffa di FRP sò sbulicati in l'ultimi anni.
1) Alcune unità di produzzione utilizanu forni elettrici per u riscaldamentu.
2) Certi sò cale cù acqua.
3) più cù riscaldamentu à gas.Relativamente parlante:
A. U costu di riscaldamentu elettricu hè relativamente altu.Hè adattatu per a pruduzzione cuntinua è a pruduzzione à grande scala, è esige una cumpetenza più alta in u funziunamentu.
B. riscaldamentu acqua, sèmplice, còmuda è facile à cuntrullà.
C. Riscaldamentu di gas ùn hè micca cunsigliatu.U focu d'artificiu hè pruibitu in u situ di produzzione originale, chì hè inseguru, periculosu è difficiule di cuntrullà.
I muffa d'acciaio è di l'aluminiu deve esse preparatu per u riscaldamentu durante a produzzione.Certi sò groove nantu à a superficia, è poi intarrati in tubi d'aluminiu per trasfirià u calore à traversu i tubi d'aluminiu.Certi fori di perforazione direttamente nantu à u moldu.Pensu chì hè megliu per drillà direttamente.Conveniente, u riscaldamentu hè u più direttu.Se a temperatura di u moldu hè bassu, e bolle d'aria seranu prudutte, è u tempu di curazione ùn hè micca abbastanza.Se a temperatura di u moldu hè troppu altu, u pruduttu serà più gonfiatu, è serà faciule di cracke quandu u moldu hè apertu.Pruduzzione di ligna di muffa differente, cum'è u requisitu di muffa d'acciaio hè di 45 gradi, forsi u requisitu di muffa di resina hè solu 40 gradi, l'ingaghjamentu d'acqua di a valvula di sfera di a pipa d'acqua pò esse adattatu bè per ottene l'effettu di u cuntrollu di temperatura.In generale, u riscaldamentu di u muffa hà un effettu relativamente pocu nantu à a furmazione di bolle d'auto-pelle.

2.L'esaurimentu di u moldu: certi moldi necessitanu di l'exhaust per riduce a furmazione di bolle d'aria.
A. A perforazione di 1,0-1,5 mm direttamente nantu à a superficia di u moldu hè megliu, s'ellu hè troppu grande, a cicatrice serà troppu grande dopu chì u pruduttu hè tagliatu.
B. L'exhaust perifèricu di u moldu hè chjamatu grooving.Pudete utilizà una lama, una lama di serra, o un macinatu, ùn importa micca u metudu hè utilizatu, ma deve esse nutatu chì quandu u tempu di grooving hè più vicinu à a pusizioni di a linea di partitura, hè necessariu di pocu.Se a linea di parting hè troppu prufonda, hè direttamente ligata à l'aspettu di u pruduttu, è a cicatrice dopu à taglià a punta serà troppu grande.A pusizioni di u pirtusu di ventu è u slot di ventu hè generalmente di mette u muffa à l'angolo di spuma nurmale, è cunfirmà a megliu pusizione di u pirtusu di ventu è u slot di ventu secondu u pruduttu.U principiu hè di apre u più pocu buchi di ventilazione è slots di ventilazione pussibule..Quandu u pruduttu cù esigenze elevate ùn pò micca avè fori di ventilazione è solchi di ventilazione, dopu à scuzzulate u moldu, mette l'angolo di spuma è allentà u buttone di u moldu.Quandu a scuma originale righjunghji u bordu di u moldu, buttunu rapidamente u moldu.ghjunghje l'effettu.

3. Quandu a pusizione di spuma di u moldu ùn hè micca adattatu, i bolle d'aria ponu ancu esse generati:
Certi muffa sò piatte, alcune sò angulate, è certi muffa anu da esse scuzzulate à 360 gradi.In modu persunale, pensu chì a superficia di u pruduttu hè strettamente flat è u spinu ùn hè micca strettu.Pudete scuzzulate u moldu avanti è avanti è mette in u megliu postu.Se a superficia di u pruduttu ùn hè micca strettu I stessi requisiti stretti cum'è a parte posteriore deve esse cunsideratu à questu tempu, a scumessa di 360 gradi di u moldu hè di scuzzulate u materiale à u spinu di u pruduttu per riduce a generazione di bolle d'aria.


Tempu di Postu: Aug-05-2022