We help the world growing since 2013

L'equipaggiu di materiale d'insulazione in poliuretano hà una varietà di funzioni

Materiale d'isolamentu in poliuretanohè largamente utilizatu in u campu di l'isolamentu di l'edificiu è l'impermeable, hè unu di i principali prudutti di risparmiu d'energia in u mercatu.Facile à stallà, effettu generosu, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente.Questu hè ancu in ligna cù a tendenza di sviluppu di a vita bassa di carbone in u paese.L'attrezzatura di materiale d'insulazione di poliuretano hè di solitu utilizata per l'insulazione di u muru esternu, è hà una varietà di funzioni.

QQ图片20171107091825

1. Si pò aumentà effittivamenti l'area di usu di a casa, mentri l'area di usu di u bordu compostu di poliuretanu hè assai chjuca.
2. Stallà pannelli cumposti polyurethane à migliurà umidità muru.A capa insulante interna hà una capa d'aria chì impedisce a condensazione, mentre chì a capa insulating esterna ùn deve micca una capa d'aria.Prutege a capa d'insulazione da l'umidità, è a capa d'insulazione esterna aumenta a temperatura di u muru è migliurà a prestazione d'insulazione di u muru.
3. A regione di u nordu hà esigenze elevate per l'insulazione di u calore in l'invernu.A stallazione di materiale d'isolamentu termicu di bordu compositu di poliuretanu pò risponde à i bisogni di risparmiu d'energia di u Nordu, è migliurà a stabilità termica è u cunfortu di l'ambiente di vita.
4. Siccomu i mura interni di un edifiziu anu una grande capacità di calore, aghjunghjendu l'insulation à l'esterno di i mura pò mitigate variazioni di temperatura in l'internu.Se a temperatura di l'ambienti hè stabile, l'energia serà salvata.In l'estiu, l'insulazione esterna riduce a penetrazione di a radiazione solare.Caldu in l'invernu è frescu in l'estiu per migliurà a qualità ambientale à a temperatura di l'ambienti.


Tempu di Postu: Aug-26-2022