We help the world growing since 2013

U mutivu principale per a pressione anormali di a macchina di schiuma d'alta pressione di poliuretanu

A qualità di spuma di u poliuretanumacchina di schiuma ad alta pressionehè u standard per determinà u rendiment di a macchina di schiuma.A qualità di schiuma di a macchina di schiuma deve esse ghjudicata nantu à i trè aspetti seguenti: finezza di schiuma, uniformità di schiuma è sanguinamentu di schiuma.A quantità di sanguinamentu di schiuma si riferisce à a quantità di suluzione di l'agente di schiuma prodotta dopu chì a spuma scoppia.Meno a scuma esce è menu acqua chì a scuma cuntene, megliu sò e proprietà di schiuma di l'agente di soffiu di poliuretanu à alta pressione.

macchina pu alta pressioneI mutivi principali di a prissioni anormali di umacchina di schiuma di poliuretano ad alta pressionesò i seguenti:
1. I cumpunenti idraulichi di u circuitu idraulicu (cum'è i cilindri idraulichi è i valvuli di cuntrollu) sò severamente purtati o i cumpunenti di sigillatura sò dannighjati, risultatu in una fuga interna di u circuitu idraulicu.
2. Ci hè una fuga esterna in u circuitu di l'oliu di u sistema, per esempiu, u pipa d'oliu hè rottu, è l'interfaccia trà u pipa d'oliu è i cumpunenti idraulichi hè seriamente perdite.
3. U filtru d'oliu hè bluccatu da impurità in l'oliu, a temperatura di l'oliu hè troppu alta, u tubu di aspirazione d'oliu di a pompa idraulica hè troppu magre, etc., cusì l'oliu assorbutu da a pompa idraulica hè insufficiente o assorbita.
4. L'specificazioni di u mutore di a pompa idraulica di a pompa ùn risponde micca à i requisiti, cum'è a pruduzzione è a vitezza di u mutore di a macchina di u mortaru è a guida di u mutore.


Tempu di Postu: Aug-05-2022