We help the world growing since 2013

Avete scontru i seguenti prublemi in u prucessu di schiuma di poliuretano?

A spuma di poliuretanu hè un polimeru altamente moleculare.Un pruduttu fattu di poliuretanu è polietere chì hè statu mischju sapientemente.Finu a ora, ci sò dui tipi di spuma flexible è spuma rigida in u mercatu.Frà elli, a scuma rigida hè una struttura di cellula chjusa, mentri a scuma flexible hè una struttura di cellula aperta.Diverse strutture anu campi d'applicazione differenti.

8v69GG1CmGj9RoWqDCpc 5043049_orig

Ta funzione di schiuma di poliuretano

A spuma di poliuretano pò ghjucà un rolu di buffering.Ch'ella sia spuma rigida o spuma flexible, u materiale hè bonu è pò esse buffered.Di sicuru, pò ancu avè un effettu di isolamentu di u sonu, è pò esse usatu in certi campi per isolà parechji soni assai bè.Bassa conduttività termica è bona prestazione d'insulazione termale.In a scuma rigida di spuma di poliuretanu, ci hè un materiale cù insulazione termale è funzioni impermeable, chì minimizza a conduttività termale.In certi campi, un tali agenti di soffiante di conductività termale hè necessariu, è altri adesivi ùn sò micca veramente adattati per l'usu.

保温应用 防水喷涂

Uapplicazionedi schiuma di poliuretano

Risparmio energeticu è prutezzione di l'ambiente.Cum'è un filler, a lacuna pò esse cumpletamenti cumpletamente, è a prestazione adesiva pò esse ottenuta.Dopu a curazione, pò appiccicà fermamente è hà una longa vita di serviziu.

Cumpressione è shockproof.Quandu a spuma di poliuretane hè cumplettamente guarita, ùn ci sarà micca cracking, corrosione è sbucciatura.Hà una larga gamma di applicazioni è una larga gamma di usi.Pò esse usatu in l'energia nova, l'industria militare, u trattamentu medico, l'aviazione, i navi, l'elettronica, l'automobile, i strumenti, l'alimentarii, a ferrovia d'alta velocità, ecc.Adupratu in l'elettronica, l'alimentazione è altri campi, pò resiste efficacemente à l'ambienti à alta temperatura è esercite prestazioni d'insulazione termale.

Insonorizazione è insulazione.Quandu a spuma di poliuretane hè guarita cumpletamente, pò esse assai resistente à l'umidità è impermeable.Ancu in un ambiente scuru è umitu, ùn ci saranu micca prublemi.

97793155_1113206892386759_8718841558578757632_o 241525471_592054608485850_3421124095173575375_n 图片1

Prublemi cumuni è misure preventive di schiuma di poliuretano

Prublemu anormale Cause pussibuli Misure preventive
bolle chì sguassate
  1. U corpu di a canna ùn hè micca strettu sigillatu quandu hè stallatu prima di schiuma, è ci hè una lacuna per e bolle di fuga.
  2. A proporzione di suluzione spumante hè impropriu, è l'agentu spumante hè troppu.
1. Aghjustate u tappu di scuma è l'anellu di silicone di l'espuma di u barile esternu per assicurà chì u tappu di scuma è u canna sò stretti sigillati.2.Aghjustate u rapportu di a suluzione di schiuma.
bolla 1. Troppu scuma.2.U muffa di schiuma hè solta è deformata da a forza durante a scuma. 1. Aghjustate a quantità di scuma2.Riparate o rimpiazzà u moldu di schiuma
vacuoli 1. A quantità di scuma hè bassu2.Rapportu impropriu di suluzione di stock è agentu di schiuma bassu 3.A velocità di spuma hè troppu veloce,

4. U flussu di liquidu spumante in u canna hè troppu longu.

1. Aumente a quantità di scuma2.Aghjustate u rapportu 3.Aghjustate a velocità di spuma

4.Cambiate a pusizione di u pirtusu d'iniezione o aumentate u puntu di iniezione per accurtà u flussu di u liquidu spumante in u barile.

micca appiccicosa 1. Ci hè oliu nantu à a superficia di u tank2 internu.A superficia liscia di u liner internu o di u muru internu chirurgicu hè troppu altu, è l'aderenza di u liquidu di bolle hè povera3.A temperatura di l'ambienti hè troppu bassu, è a temperatura di a superficia di a suluzione, u muffa, u barile è a cunchiglia hè troppu bassu. 1. Pulite e macchie d'oliu cù alcolu2.Sustituisce u materiale di liner o di cunchiglia, o riduce i requisiti per a finitura di a superficia di u liner (parete internu di a cunchiglia)3.Aumente a temperatura di l'ambienti è preheat u sistema di scuma.
Miscela inhomogeneous 1. Pression injection hè troppu low2.A suluzione di stock hè troppu brutta o a temperatura hè troppu bassu, è u flussu hè inestabile. 1. Aumentà a pressione di iniezione è rinfurzà a mistura di materiali bianchi è neri2.Filtrà a suluzione di stock è pulisce regularmente a testa di a pistola di schiuma.Aumente a temperatura di a suluzione di stock.
strincà 1. Rapportu impropriu di suluzione di stock2.Miscela irregolare 1. Adjust the ratio2.Imbulighjate uniformemente
densità irregolare 1. Unven mixing2.The flussu di liquidu spumante in ogni direzzione in u canna hè troppu longu 1. Imbulighjate uniformemente 2. Cambia a pusizione di u pirtusu d'iniezione o aumentà u puntu di iniezione per accurtà u flussu di u liquidu spumante in u barile.
deformazione 1. U tempu di anziane ùn hè micca abbastanza2.A forza di u materiale di cunchiglia ùn hè micca abbastanza per sminuisce è deformà 1. Allargà u tempu di invechjamentu 2. Improve a resistenza di shrinkage di u materiale

Tempu di post: 23-ghjugnu-2022