We help the world growing since 2013

Manutenzione ogni ghjornu di a macchina di schiuma di poliuretano

Macchina di schiuma di poliuretanopò esse usatu per a decorazione di l'internu di l'automobile, a spruzzatura di muru d'isolamentu termale,fabricazione di tubi d'isolamentu termale, è trasfurmazioni disediu di bicicletta è motociclettaspugna.Allora chì avete bisognu di utilizà quandu si usa una macchina di schiuma di poliuretano?In seguitu, avemu da presentà u so funziunamentu di mantenimentu di ogni ghjornu.

1. Chiudere a valvula di alimentazione, principià a valvula di pressione di u cilindru di nitrogenu per inflate è pressurize, è apre a valvola di l'aria compressa per fà ghjunghje à una pressione specifica.

2. Add materiale à u canna di a machina spuma polyurethane, ùn aghjunghje u materiale sbagliatu, è vede u materiale AB chjaramente;

3. Accuminciate a porta principale speciale di a macchina di spuma di poliuretano è u manicu di putenza à u latu manca di u pannellu di strumenti, l'indicatore POWER SUPPLY diventerà verde, è dopu principià u sistema di pressione d'oliu.Dopu chì hè stabile, appughjà u buttone di ciculu di bassa pressione per inizià u ciculu di bassa pressione.

4. Start u chiller industriale, stabilisce a temperatura nicissarii, è cuntrullà a temperatura materiale à una pusizioni adattatu ;.

低压机

5. Stabbilisce u tempu d'iniezione nantu à u pannellu di strumenti, è eseguisce l'iniezione in cunfurmità cù i requisiti currispondenti nantu à a testa di pistola.

6. Cumincià u ciculu d'alta pressione, cusì chì u materiale biancu è biancu in u cisterna scambia u calore cù l'acqua circulante in u chiller industriale, perchè a temperatura materiale di u materiale biancu è biancu righjunghji u requisitu di temperatura stabilita.

7. Dopu à a pruduzzione di a machina di schiuma di poliuretanu hè finita, chjude a valvula di gasu di u cilindru di nitrogenu è a valvola di ingressu di l'aria compressa, poi ferma a circulazione interna di a macchina di schiuma, resettate u buttone d'alimentazione di manca è tira u cancellu principale per spegne. u putere.

 


Tempu di Postu: Aug-12-2022