We help the world growing since 2013

A digitalizazione magra hè prevista per diventà una nova direzzione di sviluppu di a fabricazione intelligente

U subforu di "fabbricazione magra basatu annantu à 5g + Internet industriale", a sezione chjave di a tecnulugia è di l'innuvazione di a Conferenza di Manufacturing Intelligent World 2021, hè stata tenuta in Nanjing u 9.I sperti è l'insiders di l'industria anu cridutu chì a digitalizazione magra hà acceleratu u ritmu di a trasfurmazione intelligente di l'impresa è hè prevista per diventà una di e novi direzzione di u sviluppu di a fabricazione intelligente in u futuru.

U sviluppu di a fabricazione intelligente hè ligata à u mudellu futuru di l'industria di fabricazione globale.Ghjoca un rolu impurtante in cunsulidà a fundazione di l'ecunumia reale, custruisce un sistema industriale mudernu è realizà l'industrializazione emergente.Ye Meng, direttore di a divisione di fabricazione intelligente di u primu dipartimentu di l'industria di l'equipaggiu di u Ministeru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione, hà dettu in u so discorsu chì a produzzione magra hè unu di i cuncetti di gestione più impurtanti è i metudi di gestione in l'industria di fabricazione, rapprisenta l'urganizazione di pruduzzione avanzata. è u modu di pruduzzione, è hè a premessa chjave è u fundamentu per u sviluppu di a fabricazione intelligente.

Wang Hongyan, fundatore di China Manufacturing International Forum è presidente di u gruppu Aiborui, crede chì l'idee magre è e metodulugie ponu permette à l'imprese tradiziunali di riduce i costi è di aumentà l'efficienza in stock è di espansione u mercatu in incrementu, mentre chì a tecnulugia digitale pò solidificà è standardizà e realizazioni magre in u mercatu. tempu, è digitalization Jingyi vi accelerà a trasfurmazioni intelligenti di l'imprese.

Wuhu Xinxing Cast Pipe Co., Ltd. hà iniziatu a trasformazione digitale magra in settembre di u 2020 è hà caricatu u pacchettu di pratica digitale di gestione di anomalie in a linea di produzzione originale.In solu trè mesi, hà rializatu u scopu di riduce significativamente u tempu di risposta di l'anomalia generale è di migliurà assai l'efficienza di gestione.Shan Zhongde, accademicu di l'Accademia Cinese di l'ingegneria è u presidente di l'Università di Nanjing di l'Aeronautica è l'Astronautica, hà dettu chì per mezu di stu casu, si pò truvà chì u scopu è u cuncettu di manifattura magra è manifattura intelligente sò coerenti.Per capì l'uppurtunità di una nova volta di rivoluzione scientifica è tecnologica è riforma industriale, coglie l'altitudine cumandante di a cumpetizione futura è approfondisce a riforma strutturale di u latu di l'offerta, ci hè un urgente bisognu di integrà organicamente a manifattura magra è a manifattura intelligente è prumove in modu sistematicu.

Li bacon, accademicu di l'Accademia Cinese di l'ingegneria è presidente di u cumitatu naziunale di esperti di fabricazione intelligente, crede chì a digitalizazione magra hè diventata una nova direzzione per u sviluppu di a fabricazione intelligente è darà un forte sustegnu à u sviluppu bassu di carboniu di l'industria di fabricazione di China. .

Durante u foru, u libru biancu nantu à a digitalizazione magra di l'industria di fabricazione in Cina hè stata lanciata.U libru biancu hè statu preparatu da l'Istitutu Chine di standardizazione di tecnulugia ilittronica in cuuperazione cù Tianjin Aiborui Technology Development Co., Ltd Han Li, direttore di l'Uffiziu di Ricerca Tecnulugia di Applicazioni di l'Internet di e cose centru di ricerca di l'Istitutu Chine di standardizazione di tecnulugia elettronica, hà dettu. chì a digitalizazione magra ghjucà un rolu sempre più impurtante nantu à a strada da a fabricazione à a fabricazione intelligente.U libru biancu hà per scopu di presentà più casi di pratica digitale è rializazioni di l'imprese di fabricazione è tistimunià a crescita di l'industria di fabricazione in Cina.


Tempu di Postu: Dec-20-2021